Rmconsulting szkolenia




   

liniaszkolenia sprzedażoweszkolenia
o nassprzedaż wrocławcoachingszkolenia handlowehrdoradztwokontakt

kiedy
w firmie zauważasz, że:
- spotykasz coraz więcej zdenerwowanych pracowników, a konflikty wyraźnie pogarszają efektywność pracy,
- istnieją relacje w firmie, które są ciężkie, a nawet toksyczne,
- sprzedaż, produktywność nie wzrasta, choć wiadomo, że może i powinna,
- w zespole spada zaangażowanie i motywacja do pracy,
- wśród pracowników jest (za) duża rotacja.

SKORZYSTAJ ZE SZKOLENIA Z KOMUNIKACJI

kresk

szkolenia z komunikacji wrocław

dla kogo
Szkolenie jest dedykowane szczególnie dla:

- zwartych działów w firmie, które powinny harmonijnie współpracować,
- osób zarządzających działami obsługi klienta, także sprzedającymi, gdzie komunikacja jest NARZĘDZIEM PODSTAWOWYM,
- handlowców, i przedstawicieli handlowych, obok szkoleń ze sprzedaży,
- zespołów projektowych zebranych z miejsc o różnej kulturze komunikacji, dla wprowadzenia standardów.



metody które stosujemy to:
- tematyczne gry biznesowe,
- zadania tematyczne grupowe i indywidualne,
- interaktywny wykład - dyskusja,
- praca na realnych wyzwaniach z zakresu komunikacji, persfazji, moderacji i zarządzania,
- scenki, prezentacje, filmy, analizy, przykłady,
- facylitacje grupowe w oparciu o potencjał uczestników.

korzysci ze szkolenia to:
- "osiągnięcie niemożliwego" - zmiana kultury organizacyjnej,
- wzrost wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie komunikacji,
- wprowadzenie standardu najwyższego poziomu wśród pracowników,
- poprawa atmosfery pracy i wzrost satysfakcji z niej płynacej,
- wzrost zaangażowania w realizowanie celów grupowych,
- zbudowanie osobistej motywacji do rozwoju - zawsze jest to cel szkolenia,

efekty będą:
- MOŻLIWE do wdrożenia, mimo początkowo przeciwnych postaw,
- ugruntowane przez praktyczną formę szkoleń,
- możliwe do usystematyzowania oraz zastosowania w szerszej grupie zainteresowanych.

rozwiązania są:
- olśnieniem i wyzwaniem, choć są proste i naturalne,
- silnie związane z kształtowaniem postaw i nawyków zdrowej komunikacji,
- wsparte o mechanizmy zapewniające kontrolę i moderację komunikacji w przyszłości,
- oparte o narzędzia coachingowe, czyli motywowane samorozwojem uczestników,
- wspierane E-LERNINGIEM czy COACHINGIEM na stanowisku pracy po szkoleniu w zależności od potrzeb.

szkolenie z obslugi klienta

dla kogo za jednodniowe szkolenie wynosi:
- 350 PLN za osobę,
- Stawki za grupy zorganizowane są ustalane indywidualnie
- część naszego wynagrodzenia może zależeć od Państwa efektów

cennik

korzysci ext

- wyraźny wzrost efektywności, zaangażowania i motywacji pracowników,
- zintegrowanie komunikacji firmowej z celami poza firmowymi pracowników,
- możliwość rozwoju współpracy i ugruntowania wiedzy uczestników przez korzyści płynące z rozwiązań dodatkowych - ZAUFANIA, INTEGRACJI WIZJI I STRATEGII,
- zastosowanie praktycznych wzorców zachowań biznesowych.

formularz zamówienia szkolenia znajduje się pod ADRESEM

wiecej

DLACZEGO SZKOLENIA Z KOMUNIKACJI?

Jeden z głównych managerów Henry'ego Forda ujął to mniej więcej tak:

  • Jeżdżę z jednej fabryki do drugiej, przyglądam się liniom produkcyjnym, pytam, co słychać – po prostu rozmawiam. W zasadzie dostaję wypłatę za rozmawianie z ludźmi...

Jak się można domyślić jego wynagrodzenie wynosiło bajońskie 1 mln dolarów rocznie (100 lat temu było to znacznie więcej niż dzisiaj...) Wielu managerów w zasadzie dostaje wypłatę za rozmawianie. Jaka forma rozmawiania powoduje, że można tyle zarobić? Jakim trzeba być rozmówcą, żeby mieć potencjał na zarabianie fortuny? Jak jest wyznaczona granica pomiędzy kuglarstwem amatorów NLP a jednością myśli i pragnień (trwałego wpływu) wielu lat komunikacji z tymi samymi klientami, współpracownikami i partnerami? Jakie są prawa tego, że wspaniały rozmówca jest wspaniałym człowiekiem?

I tutaj zauważmy ogromny możliwy paradoks powyższego przykładu, w zależności od punktu widzenia: 1. właściciela firmy, 2. managerana, 3. pracownika niższego szczebla. Tym bardziej chciałbym go rozwinąć, bo jako były pracownik, potem manager a wreszcie właściciel mam świadomość 3 poziomów zadań oraz ocen wzajemnych (występujących w organizacjach o niskim poziomie komunikacji).

Pracownik myśli (czyli najczęściej chciałby), aby manager pracował dużo wydajnie i „ciężej” (cokolwiek to znaczy) skoro zarabia więcej. Właściciel pewnie już nie musi pracować chyba, że jest przy okazji managerem, to powstaje konflikt w którym oczywiście wygrywa wizja właścicielskiej sielanki życia, nad orką zarządcy-managera.

Manager uważa, że pracownik dostaje swoją wypłatę za swoje obowiązki, które powinien skrupulatnie wypełniać, bez zbędnego wychodzenia poza swój znacznie węższy świat. Ogranicza go pewne mentalne pudełko (inaczej stanowisko), wyznaczające wiedzę, wpływy (zwany czasem poziomem wymądrzania się), i zakres wymagań od siebie i innych. "Za to Ja jestem managerem".

Właściciel lub manager najwyższego szczeble (czasem to samo) najczęściej skrywa się w wieży z kości słoniowej o marce BMW lub w innej samotni - wspaniałym gabinecie strzeżonym pilnie przez atrakcyjną straż przyboczną, ubogaconym o niespotykane i rzadkie akcesoria luksusu mówiące innym - "Ja mogę..."

bmw

A tymczasem często mądry właściciel wie doskonale, że każdy z nich jest po prostu zwykłym człowiekiem w innych okolicznościach, których w części jest twórcą, a w jakiejś części spadkobiercą życia które posiada. Z powodu czasów wysokiej technologii i dostępnej informacji i wielu innych czynników tak jest. I ta pozornie najwyższa perspektywa sprowadza go czasem na najniższy poziom, na którym po prostu słucha, rozumie, współczuje, przewiduje, i empatycznie działa, zarabiając nie rzadko przy okazji ogromne pieniądze. Wieża słoniowa może wizję świata bardzo zniekształcić, ale najczęściej ten kto uczciwie wspiął się na nią sam, patrzy na swoich następców wzrokiem dobrego, wspierającego mentora. Choćby byli na zupełnym początku swojej drogi - większość z nich pewnie nie będzie miała tyle determinacji, szczęścia doświadczenia i kilku innych składników jednocześnie...

Zatem szkolenie z komunikacji, to to fragment życia w laboratorium sali szkoleniowej, aby zdobyć większą świadomość, umiejętność a w końcu skuteczność - a droga każdego z nas prowadzi inaczej do naszego szczęścia i sukcesu.

W sposób naturalny skuteczne komunikacja przychodzi do ludzi w głębszej refleksji po do świadczeniu życiowym – inaczej zwana dojrzałością lub dorosłością. Po komunikacji poznajemy, że ktoś mały stał się duży lub, że ktoś jest jeszcze jak dziecko. I nie mówię specjalnie o słowach które słyszymy. To przecież czyny mówią więcej i dobitniej niż słowa. I choć mowa jest tania (w znaczeniu produkcyjnym), słowa należy bardzo ważyć, by nie zraniły na wieki – szczególnie te spisane. Mogę wtedy bardzo drogo kosztować społeczeństwa, narody, tym bardziej jednostki.

A gdzie tu biznes? Otóż może być wszędzie. Bo wrażliwość na komunikację, to w biznesie może oznaczać przykładowo coś takiego:

  • SŁYSZĘ ich słowa i chyba rozumiem co chcą nam powiedzieć, widzę w jakiej są sytuacji, domyślam się czego potrzebują zatem wiem co będą chcieli od nas KUPIĆ,

  • WIDZĘ co napisałeś i słyszę co mówisz, domyślam się JAK myślisz i wnioskujesz, podejrzewam co zrobisz, zatem NATYCHMIAST MUSZĘ zmienić dostawcę.

  • TWOJE łzy są w tej chwili o wiele ważniejsze niż to co powiedziałaś, zatem mimo tych bredni które usłyszałem i trzasku drzwi JESTEM PEWIEN, że jutro wrócisz pokornie do pracy...

dlaczego
I mimo tego, że każdy z nas przeżył swoje i swoje wie - nieraz całkiem sporo, to przeciętnie nasze UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACJI są zadziwiająco niskie. Dlatego, że komunikacja, choć dość dobrze poznana od strony mechanizmów, zawsze trzymana jest w karbach emocji. Im SILNIEJSZE emocje tym trudniej stosować nawet znane reguły kłócenia się, żądania, napominania, czy skutecznej prośby bez poczucia winy.
Dlatego niezbędny jest WARSZTAT KOMUNIKACJI - im jesteśmy lepiej przygotowani, tym większa szansa na zachowania zgodne z intencjami, a efekty rozmów bliższe oczekiwań.

Głębsza wiedza na temat mechanizmów komunikacji daje możliwości, o których inni nie słyszeli w żadnych, nawet najpoważniejszych serialach (dla usprawiedliwienia – był to w części prztyczek autoironiczny, bo np Mentalista, to zdaje się, że jednak TAK:).

Jeżeli jesteś zainteresowany komunikacją, rozmową, porozumieniem, wpływem, konfliktami, zmianą, rozwojem, szczęściem, miłością i nienawiścią ZAPRASZAMY serdecznie na nasze szkolenia z komunikacji, które będą przedłużeniem i urealnieniem przytoczonych tez i przykładów.


 

JA TY ONI

W naszym gronie niezmiennie proponujemy pracę Trenera - Coacha jako najefektywniejszą dla zmiany, szczególnie tak delikatnej jak zmiana komunikacji, co oznacza w zasadzie zmianę JA. Można oczywiście podzielić się zasadami rządzącymi komunikacją, można się nawet zacząć lepiej kłócić, ale prawdziwy skarb umiejętności słuchania dać może tylko konsekwentne praktykowanie.

Nie ze swojej winy człowiek jest z natury przemądrzały. Jest nam przecież znacznie bliżej do JA niż do TY, a najwięcej wokół nas jest przecież tych INNYCH – obcych.

A Coaching to wędrówka przez JA, który jest początkiem i końcem tego co najważniejsze - centrum spotkania, po to tylko żeby dostrzec inne JA w TY, a następnie zrozumieć że każdy jest INNY. Coaching to rów

Case Study – WYBACZAĆ, TO TAK ŁATWO POWIEDZIEĆ...

Bo czy można się nauczyć wybaczać IM.
Nie można być dobrym managerem bez umiejętności wybaczania. Na początek wybaczam oczywiście sobie – JA staje się wolne. I niekoniecznie wolne OD czegoś – nie wyrzucimy z pamięci, ale przede wszystkim JA wolne DO... do tego, żeby zobaczyć, że każde niewybaczenie to więzienie dla JA. Twojego i mojego. Wybaczanie wreszcie otrzeźwia, urealnia i obiektywizuje - a przez to już wyraźnie widać dlaczego warto wybaczyć (choć nie zapomnieć).

Tymczasem najgorsze oczywiście własne więzienie, bo klucz od środka zgubiony dawno w przeszłości. Wybaczam sobie, wybaczam Tobie, tym bardziej wtedy kiedy będziesz np. musiał odejść. Ale najważniejsze dla NAS jest to, że nasze wypłaty to powodzenie. Bo chwilowo mówimy tylko o biznesie.

Wybaczenie to podstawa do wiary, że się uda.

I wyobraź sobie, że to też jest komunikacja – jeżeli dobrze rozumiem JA, to o wiele łatwiej zrozumiem Ciebie, i będę wiedział czego chcesz, bo przecież wypłatę już dostajesz. Jeżeli odkryję TY to zostaniesz w firmie na bardzo długo, choć tak naprawdę ZE MNĄ i dla mnie, z wypłatą przy okazji.

Można nie tylko wiedzieć lecz także praktykować, pod warunkiem, że zobaczę w tym naprawdę poważny interes dla mojego JA. Bo każdy z nas musi też być egoistycznym altruistą.

Szersze wytłumaczenie powyższych metafor następuję podczas szkolenia z komunikacji - Robert Grzegorowski

RmConsulting.pl © Wrocław 2014. All Rights Reserved

szkolenie hrPolityka Prywatności